poniedziałek, 15 lipca 2013

Mały Wolontariusz!

Dziś nieco zboczę z tematu adopcji...
Noszę się z tym od dawna a dziś jest ku temu okazja...
Czarodziej miał po raz kolejny okazję uczestniczyć w Dniu Dawcy Szpiku (w Kościerzynie). Koleś totalnie nie kuma po co to, ale miejmy nadzieje, że z czasem załapie :)



Czarodziej jest prawie bratem bliźniakiem ( różnica 10 dni ) mojej siostrzenicy - Jagusi - od 1,5 roku chorującej na białaczkę szpikową. Jagusia żyje dzięki szpikowi jakiegoś rosłego warszawiaka !

Nasza Jaguśka
Przeszczep przeszła 60 dni temu wobec czego walka o jej życie nadal trwa.
Wierzę jednak, że wszystko skończy się dobrze i Czarodziej będzie mógł wraz z nią dorastać!

Rejestrujcie się jako potencjalni dawcy szpiku! Dopiero wtedy możecie zrobić coś naprawdę dobrego!!! www.dkms.pl

W tym poście nie mogło zabraknąć bliskich mi w tej chorobie osób!




3 komentarze:

  1. Ja już zarejestrowana od dawna i bardzo bym chiała komuś pomóc.
    U nas też mam siostrzenicę z tak małą różnicą wieku od naszej Pati, bo 16 dni. Pamiętam jak im zazdrościłem tej ciąży a tu los spłatał nam super figla i mamy równolatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ze względu na moją autoimmunologiczną chorobę nie kwalifikuję się, ale oczywiście się wzruszyłam oglądając zdjęcia i bardzo mocno trzymam kciuki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. MIA ciesz się, że nie masz komu pomóc. To oznacza, że Twój bliźniak genetyczny jest zdrowy a większej nagrody za chęć niesienia pomocy nie ma!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli logujecie się jako Anonimowy - nie zapomnijcie podpisać się w treści komentarza :)