piątek, 14 sierpnia 2015

Stuknęły nam 3 lata!

Na dniach minęły trzy lata od poznania Czarodzieja...


U nas sielana letnia, wakacje, wyjazdy, jest fajnie. Młody gada coraz więcej, rozwija się w swoim rytmie zadowalając nas całkowicie :). Czekamy na "Baśkę" i żyjemy.

Z coraz większym przerażeniem zastanawiamy się jak się pomieścimy w naszym dwupokojowym mieszkanku w czwórkę, jak Czarodziej zniesie dodatkową osobę w pokoju, czy będzie ją budził???
Jak to będzie otrzymać Malca, kiedy już mam takiego dużego chłopaka w domu?
Mam przeczucie, że dostanę "pierda" - w sensie niemowlaka :). Paradoks sytuacji polega na tym, że Czarodziej śpi mniej niż gdy był Mały, jemu się nie opłaca spać :) w końcu koło 5 to "już dzień za oknem", trzeba rozpocząć dzień i biegać, biegać, biegać :). Walczę z nim konsekwentnie ale noce często mam z bani ;/ - ale co tam dam rade :)

Martwimy się co nas tym razem spotka. Pierwsza adopcja to był dla nas przede wszystkim czas ciężkich emocji, bo ani Młody nie był nami zachwycony ani ja z dnia na dzień nie poczułam, że już jestem Mamą. Pierwsza adopcja to bijatyka z sądami i ponaglanie ich pismami w celu przyspieszenia decyzji o zamieszkaniu z nami Czarodzieja. No zobaczymy co tym razem. Szepnę wam po cichu, że moja intuicja mi mówi, że telefon zadzwoni niedługo - miesiąc/dwa. Zobaczymy jak działa ta moja kobieca intuicja. Też gdzieś z tyłu głowy mam strach, żeby nie postawiono nas w sytuacji, że przedstawią nam dziecko niezgodne z naszymi wymaganiami... Pewnie boi się tego każdy adopcyjny Rodzic...No takie sobie dylematy adopcyjne :)

Tak, trzy lata... trzy lata od dnia, kiedy poinformowano Nas, że mamy Syna :)


 



13 komentarzy:

  1. Ale ładni jesteście:) powodzenia z siostrą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczy Syneczek, gratulujemy. Sama jestem ciekawa czy intuicja Ci dobrze podpowiada, u nas obydwa telefony były wakacyjne i obydwa mnie zaskoczyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Piękny,fajny chłopczyk! :-)
    Pozdrawiam
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje rocznicy :) Widzę pełno uśmiechu i optymizmu, Trzymam kciuki za "Baśkę" żeby była taka o jakiem marzycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najważniejsze i najpiękniejsze z okazji Święta Waszej Rodziny :)
    Niechaj się jak najszybciej Wam ona powiększy i niechaj wasze strachy okażą się na lachy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji rocznicy, to już 3 lata!
    Czarodziej cudny chłopczyk!
    Życzę kolejnych, pięknych lat - tyle jeszcze przed Wami.
    I oby przeczucie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ten czas płynie.
    Wszystkiego dobrego dla Waszej rodziny.
    Oby intuicja Cię nie zawiodła. Czekam razem z Wami.
    Uroczy z Was okularnicy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No, zatem niech "Baśka" przypieczętuje tę rocznicę jak najszybciej. Kobieca intuicja w końcu ma moc! Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego i kolejnych cudownych, wspólnych lat ! :) Niech Twoja intuicja okaże się niezawodna, a wszelkie obawy i dylematy - bezpodstawne :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego naj, najlepszego. Nam tez za parę dni stuknie trzecia rocznica od poznania synka. I też czekamy ponownie na TEN telefon, liczę że już niedługo...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli logujecie się jako Anonimowy - nie zapomnijcie podpisać się w treści komentarza :)