sobota, 21 stycznia 2023

Witajcie po wakacjach!

Witajcie po dlugiej przerwie :) jak widać posta zaczęłam pisać parę miesięcy temu 🙈


Czarodziej podążył do 5 klasy, Czarodziejka do 1 a Czarodziejek do starszej grupy w przedszkolu - za rok zerówka :).

Dzieci rosną :) 

Wakacje minęły nam mega fajnie, dzieciaki spędziły 1,5 m-ca nad morzem (wtedy kiedy było zamknięte przedszkole), tydzień u cioci nad jeziorem i dodatkowo Czarodziej i Czarodziejka byli na kolonii w Zakopanem. Ja dzięki pracy zdalnej mogłam pracę wykonywać z miejsca innego niż domowe biurko.

Minęło kolejne pół roku wiec napiszę co u nas słychać :) może to jeszcze kogos interesuje :).

Starszy - Czarodziej - 11lat, ma pewnego rodzaju pozostałości po biologicznej mamie - nadpobudliwość, trudności w nauce, brak koncentracji.

Rok temu, klasa 4 byla niełatwa, musialam go pilnowac z nauką, nie zdawał sobie sprawy z obowiązku nauki, ktora jest jego sprawą! Sukcesywnie zostawiałam go samego z tematem choćby konsekwencją była niższa średnia... Nie wiem czy już wiecie ale dzis wszystkie dzieci mają 5.5 🙈🙈🙈 Efekt: na koniec 4 klasy średnia 4.8, zachowanie bdb.

Klasa 5 - kompletna odmiana, dba o szkołę, uczy się sam, pamięta o sprawdzianach, dodatkowych pracach. Efekt na 1 semestr - średnia 4.6 (matematyka 4, polski 4, angol 5), zachowanie wzorowe. Ma wsparcie w postaci korków z matmy i angola. Sam się umawia jak ma problem i przerabia to, co sprawia mu trudność. Ja w to nie ingeruje.

U nas w domu stawia sie mocno na samodzielnośc i odpowiedzialność.

Nauczyciele w szoku jak dużą przeszedł przemianę emocjonalną. Wiem bo rozmawiam z nimi co kilka mcy.

Teraz o jego samodzielnosci - sam wstaje z budzikiem, robi sobie śniadanie, sam chodzi/ jeździ  autobusem czy rowerem do szkoły. Ma dwa razy na 7.10 więc wstaje po 6, ogarnia sie i wychodzi, kiedy cały dom jeszcze śpi.

Społecznie to bardzo towarzyski chłopak, wesoły, chwilami za bardzo :).

Jak oceniam to jak sobie chłopak daje radę w życiu - mocna 5 :)

Czarodziejka - lat 7 - pyskata, przebojowa, uparta do granic możliwości, trochę nam zatruwa zycie swoim ciężkim charakterem i upartością, jak ktoś kręci zadymę w domu - głównie ona... Szkoła? 5i6. Sama nauczyla sie czyta i pisac juz w wieku 5-6 lat. Wieczorami siedziala i ćwiczyła...

Uwielbia tańczyć, sama nauczyla się szpagatow, gwiazd, lubi byc dobra w tym co robi.

Zachowanie w szkole bdb, przestrzega zasad - odbija se w domu :)

Czarodziejek - 6 lat, za rok zerówka. Ogolnie grzeczny typ. 

Towarzyski, kazdy go lubi, miewa niepochamowane wybuchy zlosci, pracujemy nad tym bo jak sie wkurzy...lepiej nie podchodzić...

No wiec tyle u nas.

Czarodziejowa Mama pracuje od 3 lat na pełen etat wiec jak widac zyjemy normalnie :)

Macie pytania :)?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli logujecie się jako Anonimowy - nie zapomnijcie podpisać się w treści komentarza :)