środa, 4 lutego 2015

BLOG ROKU 2014 i TEKST ROKU 2014

Jeśli chcielibyście mi pomóc i uważacie, że warto wesprzeć moją pisaninę to zapraszam do udostępniania ale przede wszystkim wysyłania sms-ów.

Blog Roku 2014 - SMS na numer 7122 o treści A11371 (koszt 1,23)
chodzi oczywiście o www.czarodziejnasz.blogspot.com.pl :)

Tekst Roku 2014 - SMS na numer 7122 o treści T11949 (koszt 1,23)

chodzi o post www.czarodziejnasz.blogspot.com/2014/07/rok.html

Sms-y wysyłamy do 10.02 godz. 12.00


A co tam, zawsze warto próbować, nie Emotikon smile ? 
Nie mam zamiaru od razu ich wygrywać, ale choć trochę rozpowszechnić mój Blog :)

9 komentarzy:

  1. ja zainwestuję x2;-), pozdrawiam p.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że zagłosuję :) Żeby wygrać, trzeba grać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety glosowac nie dam rady, ale rozpowschechnic moge, a nawet musze, KOBIETO Z MISJA:)
    (weareamatchmadeinheaven.wordpress.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tym roku nie głosuje nie startuje kiedyś to był fajniejszy konkurs teraz taka komercja z tego wyszła a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. macie mój głos! :) / Milena

    OdpowiedzUsuń

Jeśli logujecie się jako Anonimowy - nie zapomnijcie podpisać się w treści komentarza :)