piątek, 7 września 2018

W drodze...

Kiedy Oni tak urośli?

Jakiś pomysł? 😍😍😍😍😍


4 komentarze:

  1. Czekalam na ta relacje...Fantastyczni sa!Samych sukcesow-tych duzych i tych malenkich;i ludzi wspanialych na tej szkolnej drodze Wam zycze.Beatko chce Ci bardzo podziekowac za kazde slowo,ktorym sie dzielisz.Dajesz mi bardzo duzo.Dziekuje za prawde.Za to,ze nie kolorujesz na czarno ani na rozowo.
    Prosze dziel sie ile tylko mozesz,bo to wielkie i wazne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie naprawdę dobrze się zapowiada, i w szkole i w przedszkolu. cale szczęście są wkoło nas ciągle ci sami dobrzy ludzie - przedszkole mieściło się przy szkole wobec tego i miejsce i ludzie nie są dla Czarodzieja nowością. Zawsze jeden stres mnie.
      Dziękuje Iwona za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Też czasem patrzę na tego mojego Motylka i zastanawiam się, kiedy tak wyrosła.. Duże te Twoje skarby :) choć dla nas matek chyba zawsze będą naszymi malutkimi skarbami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego że oni rosną jeszcze bardziej przeraża mnie że ja się starzeję :D

      Usuń

Jeśli logujecie się jako Anonimowy - nie zapomnijcie podpisać się w treści komentarza :)